Hírek
A pelenkák és a fogkefék is továbbfejleszthetők
A fogyasztási cikkek piacán is egyre fontosabb a hálózatba kötöttség és az innováció.
Kathy Fish, a Procter & Gamble technológiai vezetője, így ő felel a társaság globális kutatásaiért és fejlesztéseiért, valamint a különböző márkák új termékeikért.
"Néhány dolgot újra fel lehet találni az olyan eszközök esetében is, mint a pelenka, a mosószer vagy a fogkefe. Napjaink termékei jók, de a gyártási eljárások idővel változnak, új anyagok és új tulajdonságok jelennek meg, ezáltal a kutatóink számára lehetővé válik, hogy tovább javítsanak a különböző megoldásokon. Ezzel egy időben a fogyasztóknak más elvárásaik és kívánságaik vannak, s ezeket is figyelembe kell vennünk, különben máshol veszik meg a mosószerüket és a borotvájukat." - jelentette ki Kathy Fish.
"A fogyasztási cikkek területén csak akkor tud egy márka tartósan túlélni, ha mindig újra feltalálja magát.Az emberek igényei jelentős mértékben nőttek a korábbiakhoz képest: ma nagy értékű, egyre több funkcióval rendelkező, tartós termékeket akarnak. Ez már korlátozza a tömegtermelést. A művészet az, hogy megfeleljünk az új követelményeknek vagy akár meg is haladjuk azokat. Big Data elemzésekkel próbáljuk kitalálni az igényeket, ehhez megfelelő szakértőket toboroztunk, akik ilyen algoritmusokat fejlesztettek ki." - tette hozzá.
A menedzser szerint a nagy áttörések egyértelműen a digitális világból származnak. Ők ugyan a fizikai világban vannak jelen, de ez nem jelenti azt, hogy az informatikai fejlődésből nem profitálhatnak. A digitalizálás egyrészt segít nekik - például szimulációkkal - az új termékek kifejlesztésében. Gyorsabban tudnak dolgokat megalkotni, akár éveket tudnak megtakarítani a kutatásban, ez pedig jóval olcsóbbá teszi az innovációt, hiszen a gyártás során már kevesebb lesz a hiba. Másrészt az egyes termékeket, például a fogkeféket intelligensebbé tehetik.
"Néhány dolgot újra fel lehet találni az olyan eszközök esetében is, mint a pelenka, a mosószer vagy a fogkefe. Napjaink termékei jók, de a gyártási eljárások idővel változnak, új anyagok és új tulajdonságok jelennek meg, ezáltal a kutatóink számára lehetővé válik, hogy tovább javítsanak a különböző megoldásokon. Ezzel egy időben a fogyasztóknak más elvárásaik és kívánságaik vannak, s ezeket is figyelembe kell vennünk, különben máshol veszik meg a mosószerüket és a borotvájukat." - jelentette ki Kathy Fish.
"A fogyasztási cikkek területén csak akkor tud egy márka tartósan túlélni, ha mindig újra feltalálja magát.Az emberek igényei jelentős mértékben nőttek a korábbiakhoz képest: ma nagy értékű, egyre több funkcióval rendelkező, tartós termékeket akarnak. Ez már korlátozza a tömegtermelést. A művészet az, hogy megfeleljünk az új követelményeknek vagy akár meg is haladjuk azokat. Big Data elemzésekkel próbáljuk kitalálni az igényeket, ehhez megfelelő szakértőket toboroztunk, akik ilyen algoritmusokat fejlesztettek ki." - tette hozzá.
A menedzser szerint a nagy áttörések egyértelműen a digitális világból származnak. Ők ugyan a fizikai világban vannak jelen, de ez nem jelenti azt, hogy az informatikai fejlődésből nem profitálhatnak. A digitalizálás egyrészt segít nekik - például szimulációkkal - az új termékek kifejlesztésében. Gyorsabban tudnak dolgokat megalkotni, akár éveket tudnak megtakarítani a kutatásban, ez pedig jóval olcsóbbá teszi az innovációt, hiszen a gyártás során már kevesebb lesz a hiba. Másrészt az egyes termékeket, például a fogkeféket intelligensebbé tehetik.
Teljes cikk: SG.hu

