1) A verseny nyerteseiként kiválasztott, a magyar delegáció tagjait alkotó startup-ok számára a szervező partnerek biztosítják:

  • szállásköltséget 2016. szeptember 25. – 29. között (startup-onként egy főnek, a szállás a szervezők által kerül kiválasztásra és lefoglalásra),
  • reptéri transzfert Tel-Avivban,
  • magyar startupok rendelkezésére álló standot a DLD Innovációs Fesztiválon,
  • a magyar résztvevők regisztrációs és részvételi költségét a DLD Innovációs Fesztiválon,
  • a magyar résztvevők részvételi költségét a V4 Innovációs konferencián
  • előzetesen megszervezett B2B találkozókat és lebonyolításukat

2) Hozzájárulás a delegált startup-ok részéről:

  • repülőjegyek, egyéni foglalással

3) Programtervezet

Szept. 25. vasárnap | Este: kiutazás (indulás Budapestről, érkezés a tel-avivi repülőtérre)

Szept. 26. hétfő | Egész nap: részvétel a DLD Tel Aviv Innovációs Fesztivál rendezvényein; kiállítás a magyar startupok standján; B2B találkozók

Szept. 27. kedd | Napközben: részvétel a DLD Tel Aviv Innovációs Fesztivál rendezvényein; kiállítás és reprezentáció a magyar startupok standján; 17:00 órától: részvétel a V4 Innovációs konferencián, kiállítás és networking a rendezvényen

Szept. 28. szerda | Egész nap: részvétel a DLD Tel Aviv Innovációs Fesztivál rendezvényein; kiállítás és reprezentáció a magyar startupok standján; B2B találkozók.

Szept. 29. csütörtök| Reggel: hazautazás

 4) A versenyen való részvétel feltételei

A szervező partnerek olyan innovatív feltörekvő vállalkozások jelentkezését várják, amelyek a piacra lépés fázisán már túl vannak, vagy legalább prototípussal rendelkeznek. A kiválasztás két fordulóban zajlik. Az első fordulóban a jelentkezők pályázatukat elektronikus úton elküldik a bpsmartpont@bvk.hu email címre. A második fordulóban a bíráló bizottság által kiválasztott startup-ok képviselői angol nyelvű pitch-ek keretében mutatják be vállalkozásukat. A legígéretesebb 3 startup 1-1 képviselője vehet részt a magyar delegáció részeként a DLD Fesztiválon és a V4 Innovációs Konferencián.

Pályázatok benyújtásának határideje (1. forduló): 2016. augusztus 22-e, hétfő éjfél

A jelentkezési lapot ide kattintva tölthetik le:

Pályázati űrlap (Kérjük, hogy az űrlap kitöltése mellett ne felejtsenek el cégükről angol nyelvű, egyoldalas onepager bemutatkozó anyagot küldeni!)

Angol nyelvű pitch-ek bemutatása (2. forduló): 2016. augusztus 31-e, szerda, 15:00 – 17:30.

Helyszín: A Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány székháza (1072 Budapest, Rákóczi út 18.)

További információ: Szolnoki Szabolcs, BVK SMART Pont Hálózat vezető, szolnoki.szabolcs@bvk.hu, +36-30-954-08-82.

Támogató partnerek:

  • Külgazdasági és Külügyminisztérium Tudománydiplomáciai Főosztály, Magyarország Izraeli Nagykövetsége
  • Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt,
  • Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány, (a Smart Program keretében)